2013. május 15., szerda

Előszó

Itt az Előszó! :D Kicsit hosszabbra sikeredett, mint terveztem, de azért remélem tetszik! Két ember, Móni és Lexa: most már nyugi! :D Igaz sokáig tartott, de meghoztam! :D Akkor el is kezdem! :D Sok-sok komit és véleményt kérnék szépen! :) Jó olvasást! :D 

"Este behunyod a szemed, elalszol, és az álmok világában találkozol Vele. Ám egy napon történik valami. Egy napon kilép az álmaidból, és melléd szegődik. Valósággá válik. És ekkor különös dolog történik. Már nem jelenik meg álmaidban. Nem találkozol vele éjjelente, nem beszélsz vele álmaidban. De ez nem csoda. Hiszen kilépett onnan, belépett való világodba."

Nedves hajamat törölgetve léptem be a szobámba. Leültem az ágyamra, közben anyukám bejött, hogy jó éjszakát kívánjon. Gyorsan megszárítottam a hajamat és még néztem egy kicsit a TV-t. Felvettem a pizsamámat és bebújtam az ágyamba. A TV zajai mellett aludtam el.

***

A parkban sétáltam és a patak csobogott mellettem. Kisgyerekek szaladgáltak körülöttem és labdáztak, fogócskáztak és játszottak. Leültem a plédre, amit hoztam és csak néztem az eget. Felhőtlen volt és gyönyörűen sütött a nap. Kivettem a táskámból a könyvemet és elkezdtem olvasni. Hirtelen egy iszonyatosan helyes fiú ült le mellém.
Bátor lépés volt tőle, hogy csak úgy odaül egy számára teljesen idegen mellé.
-Szia! Remélem, nem baj, hogy ideültem melléd!-mosolyodott el, miközben mélybarna szemeivel az enyémbe nézett.
-Semmi baj!-mosolyodtam el.
Elnevette magát, amit nem igazán értettem, de azért jó volt nézni. 
-Hogy hívnak?-kérdezte.
-Carly vagyok!:) És téged?
-Zayn. Idevalósi vagy?
-Igen! Itt lakok nem messze a parktól!
-Egyszer, ha lenne kedved, megmutathatnád nekem a várost! Mi csak most költöztünk ide.-mesélt, ezt egy kínos csend követte.-Hány éves vagy?
-17. Miért?
-Én is annyi vagyok! Az itteni suliba jársz?
-Aha.!
-Akkor osztálytársak leszünk!-húzta hatalmas mosolyra a száját.
-Legalább már ismered az egyik osztálytársadat!-nevettem el magam.
Sokáig beszélgettünk és kiderült róla egy csomó dolog. Az egyik az az, hogy kiskorában kidobott egy TV-t az ablakból. A másik, hogy iszonyatosan jó hangja van. Megkértem, hogy énekeljen egy kicsit. Miután megtapsoltam, felálltam és összeszedtem a cuccaimat. 
Azt mondta, hogy hazakísér és elindultunk hozzám. Az ajtóm előtt álltunk, már éppen bementem volna, de ekkor megfogta a csuklómat és visszahúzott.
-Carly! Lenne kedved eljönni velem valahova?-kérdezte egy kisfiús mosollyal az arcán.

***

Anyukám ébresztett fel. Szóval csak egy álom volt. Milyen kár, pedig igent mondtam volna Zayn-nek. Nagyon helyes fiú.
Felkeltem és felöltöztem. Anya elküldött a boltba, így elmentem. 
Hazafelé bementem a cukrászdába és ettem egy fagyit. Augusztus elején szinte meg lehet sülni. Kiborítóan meleg van. 
Mikor hazaértem anya már nem volt itthon, biztos dolgozni ment. Kipakoltam a cuccokat az asztalra, majd betettem a hűtőbe. Amikor végeztem vele felmentem a szobámba és felhívtam a legjobb barátnőmet, Mia-t, hogy menjünk el valahova, mert ő is és én is unatkoztunk. Végül eldöntöttük, hogy a tengerpartra megyünk. Sietősen felvettem a strandos cuccomat, plusz még magamra vettem egy ruhát és mentem is Mia-hoz. 
A parton letettük a plédünket és levettük a ruhánkat. A táskámból kivettem a törülközőt és a naptejet. Bekentük egymást és bementünk a vízbe. Mikor már mind a ketten kifáradtunk és már csurom vizesek voltunk, kijöttünk és lefeküdtünk a plédre. Jó volt kicsit napozni, úgyis falfehér bőröm van. Felvettem a napszemüvegemet és úgy néztem tovább az embereket. Volt egy csomó jó pasi, de nekem még mindig Zayn volt a fejemben. Egyfolytában azon gondolkoztam, hogy valós személy lehet-e vagy csak egyszerűen nekem ilyen lenne egy álompasi és a képzeletem összerakta, vagyis kitalált. Nem jutottam egyről a kettőre, megfordultam és az egyik fiú nagyon hasonlított Zayn-re. A haja és a szeme, a mosolya, minden. Mikor közelebb ért, elfordult, így nem láttam az arcát. Volt mellette 4 másik fiú és drága barátnőm egy jó nagy lökéssel kizökkentett a gondolataimból.
-Carly! Az a göndör nem annyira rossz!-mosolygott és az egyik göndör hajú fiú felé mutatott.
-Ja!-mondtam, de nem nagyon figyeltem Mia-ra.
Egészen a fürdőzésünk végéig Zayn és a strandon látott fiú járt a fejemben.
Hazafelé megbeszéltük, hogy holnap ott alszok Mia-nál. 
-Akkor holnap!-mosolygott.-Szia!
-Szia!-köszöntünk el egymástól két puszi kíséretében. 
Otthon anya még mindig nem volt itthon. Halálra untam a fejemet és kicsit el is fáradtam, ezért felmentem az emeletre, be a fürdőbe, gyorsan letusoltam és mentem aludni.

3 megjegyzés:

  1. Első bibibii:P:D nagyon nagy jó:)<3 Gyorsan hozd;D

    VálaszTörlés
  2. Awh ooooh OMFG*------* Szohoz se juto<33

    VálaszTörlés
  3. kirááály...*-* Már most nagyon érdekel a blog folytatása..haladj, és hozd a kövit!! :DD

    VálaszTörlés