2013. május 23., csütörtök

1. rész

Sziasztok!:) Úgy veszem észre, hogy nem nagyon tetszik ez a blog. :( Írjátok le komiba, ha valami nem tetszik vagy szeretnétek, hogy változtassak valamin, de ha nem szóltok, akkor én nem fogom tudni, hogy mit szeretnétek! Tudtommal még nem látok bele az emberek fejébe! Szóval mindenféle kritikát elfogadok, jót is és rosszat is!
Itt az új rész!:) Remélem ez jobban fog tetszeni! Komizzatok és véleményezzetek! :D



Halálra untam a fejemet és kicsit el is fáradtam, ezért felmentem az emeletre, be a fürdőbe, gyorsan letusoltam és mentem aludni.

***

-Carly!-szólalt meg hirtelen Zayn.-Carly! Jól vagy?
-Mit történt?-kérdeztem. 
-Elájultál! Minden rendben?
-Hát...kicsit szédülök!
Zayn segített felállni és bementünk a nappalimba. Ültem a kanapén, amíg felkutatta a  konyhát. 5 perc elteltével visszajött egy hatalmas jeges zacskóval és óvatosan hozzányomta a fejemhez. A hideg miatt kicsit felszisszentem, de már sokkal jobban éreztem magam.
-Jobb?-kérdezte egy elbűvölő mosollyal.
-Igen, sokkal.-mosolyogtam én is.
-Van kedved elmenni valahova vagy inkább pihenni szeretnél?
-Klassz! Elmehetnénk valahova!
-Ötlet?
-Menjünk vidámparkba!
-Biztos vagy benne? Ne menjünk inkább fagyizni vagy csónakázni?
-Nem tudom! Mi lenne ha megmutatnám a várost, ahogy ígértem? 
-Rendben!
-Akkor mindjárt jövök, csak letusolok!-mondtam és felrohantam a fürdőbe.
Gyorsan megmosdottam és felöltöztem. Lementem és láttam, hogy Zayn a kanapén fekszik és a telefonján játszik.
-Mehetünk?-hajoltam fölé, mire rám nézett.
-Persze!-nézett végig rajtam, majd fölkelt.
Kimentünk a házból és elindultunk London nevezetességeihez. Először is felszálltunk egy nagy piros buszra, ezzel kibérelve azt, ami elvisz minket London legjellegzetesebb részeihez. Zayn nagyon aranyos volt, ahogy a busz tetején nevetett és egyfolytában mutogatott, hogy milyen szép az ott vagy ez itt. 
Néha-néha leszálltunk és sétálgattunk kicsit. Felmentünk a London Eye-ba, bementünk a Starbucks-ba és vettünk egy-egy kávét, majd vissza a buszba. 
Utaztunk még egy kicsit és véglegesen leszálltunk. Elsétáltunk a parkba és leültünk egy padra.
-Köszi, hogy megmutattad a várost!-nevetett Zayn.
-Nincs mit!-mosolyogtam.
-És...várod már a sulit?
-Ezt komolyan kérdezted?-nevettem.
-Hát...tényleg hülye kérdés! De már nincs sok! Még 1-2 hét és kezdődik!
-Ne is mondd! Tökre nem várom!
-Én se nagyon, de legalább minden nap találkozunk!
-Nem csak a suliban lehet mindennap találkozni! Anélkül is találkozhatunk minden nap!
-Igaz!
Mikor meguntuk az ülést felkeltünk és elindultunk Zayn-ék felé. Megmutatta, hogy hol laknak. Bementünk a házukba és az anyukája éppen ebédet csinált.
-Szia anyu! Ő itt Carly!-mosolygott Zayn.
Zayn anyukája megtörölte a kezét és elindult felénk.
-Áááh! Carly! Szia! Patricia vagyok, Zayn anyukája!-nyújtotta a kezét.
-Csókolom! Carly Jensen vagyok!-fogtam vele kezet.
Patricia néni aprót bólintott és visszament főzni.
-Ééén...mindjárt jövök!-mondta Zayn és felrohant az emeletre.
-Segíthetek valamiben, Patricia néni?-kérdeztem.
-Ugyan! Kérlek ne nénizz! Nem vagyok még olyan öreg! Zayn összes barátja tegez, szóval arra kérlek, hogy te is ugyanazt tedd! Szólíts nyugodtan Pat-nek vagy Trisha-nak! Vagy ha akarod, akkor csak simán Patricia-nak!
-Rendben! Akkor segíthetek valamiben Patricia?
-Ha van kedved, akkor felvághatnád a zöldségeket!
Bólintottam, odaálltam Patricia mellé és elkezdtem felvágni a répát és krumplit. 
-Na és hol voltatok ma?-kérdezte, miközben egy Maroon 5 szám ment a rádióban.
-Megmutattam Zayn-nek London nevezetességeit!-mosolyogtam.
-Ez kedves tőled! Tudod...Zayn nem igazán akart elköltözni! Attól fél, hogy itt nem lesz annyi barátja. 
-Értem! Szerintem nem kell semmitől sem tartania! Igazán aranyos fiú és biztos vagyok benne, hogy ő lesz az egyik legnépszerűbb fiú a suliban!
Pat rám mosolygott és hallottuk, hogy Zayn már jön. Hatalmas vigyorral a fején jött le, már épp mondani akart valamit, de amikor felnézett és észrevette, hogy mit csinálok, elakadt a szava.
-Carly! Te mit csinálsz?-kérdezte újra nevetve.
-Csak segítek anyukádnak!
-Igen! Megbeszéltük, hogy mostantól Carly lesz az új házvezetőnőnk!-mondta lelkesen Patricia.
Értetlenül néztem rá, mire csak kacsintott.
-Az jó!-mondta Zayn.
Ezek szerint nem fogta fel, hogy mit is mondott az anyja. Zayn elvett egy almát a kosárból, leült egy székre és már majdnem beleharapott az almába.
-Mit mondtál?!-kérdezte kicsit lányos hangon és jó hangosan.
-Carly lesz az új házvezetőnőnk!-mondta el újból, szépen tagolva.
-Ez komoly, anyu?-nézett rá kérdőn.
Trisha-val összenéztünk és kitört belőlünk a röhögés.
-Csak kamu, ugye?-kérdezte Zayn vigyorogva.
Mi röhögve bólogattunk és Zayn is csatlakozott már hozzánk. Hamarosan ajtócsapódást hallottunk és egy emberként fordultunk meg. 
-Szia drágám!-szólalt meg egy kicsit kreolosabb bőrű férfi.
-Szia!-köszönt Pat.
-Heló fiam!
-Szia apu!-ölelték meg egymást. Ahhaaaa! Szóval az apukája!-Apa! Ő itt Carly! Az egyetlen, akit ismerek itt!
-Szia Carly! Yaser Malik vagyok, Zayn édesapja!
-Csókolom! Carly Jensen!
Miután kezet fogtunk, megkért, hogy tegezzem. Hát jó! Bejött a konyhába még 3 lány is. 
-Sziasztok!-mondták egyszerre.
-Sziasztok!-köszöntem én is.
-Te vagy Carly, ugye?-kérdezte az egyik lány.
-Igen! Carly Jensen!-mondtam és kezet fogtam mind a három lánnyal.
-Doniya Malik!
-Waliyha Malik!
-Safaa Malik!
Mindegyik lány nagyon szimpatikusnak tűnt, de azt hiszem, Waliyha-val leszek a legjobb kapcsolatban. 
-Én azt hiszem megyek!-mondtam ki félénken.
Kicsit kellemetlen helyzet volt, túl sokan voltunk egy helyen és igazából egyikőjüket sem ismerem annyira.
-Már mész is?! De még csak egy fél órája vagy itt!-mondta szomorúan Patricia és az órát fürkészte.-És még az ebéd sincs kész! Maradj itt és egyél velünk!-kérlelt.
-Sajnálom, de mennem kell! Talán majd máskor!-mosolyogtam.
-Hát, rendben!-mondta és megölelt. 
Meglepődtem, de jólesett, szóval visszaöleltem. Egyesével álltak fel az asztaltól és öleltek meg.
-Akkor sziasztok!-köszöntem.
-Szia!-hallottam kórusban.
-Anyu, apu, mindjárt jövök, csak hazakísérem Carly-t!-szólt Zayn a szüleinek.
A választ már nem hallottuk, mert kiléptünk az ajtón és Zayn be is csukta azt.
-Nagyon aranyos családod van!-mondtam.
-Köszi! Én mikor ismerhetem meg a te családodat?-kérdezte.
-Nem tudom! Majd ha egyszer otthon lesznek vagy ráérsz! 
-Mi lenne, ha holnap a két család elmenne együtt vacsorázni valahova?-kérdezte.
-Remek ötlet! Akkor megbeszélem velük és holnap este megyünk vacsorázni! 
Lassan odaértünk a házunkhoz, de még beszélgettünk egy kicsit. Zayn elkérte a telefonszámomat és ő is megadta a sajátját. Az ég feketébe borult.
-Én megyek is, mert lehet, hogy esni fog! Holnap találkozunk!-mondta, majd megfordult.
-Oké! Szia!-köszöntem el, de hirtelen szakadni kezdett az eső.
Zayn beállt egy ház elő tetője alá, rám nézett és megvonta a vállát. Gyorsan beszaladtam és hoztam neki is és magamnak is egy esernyőt. 
-Tessék! Vidd magaddal!-mosolyogtam.
-Köszi!-vette el és nyomott egy puszit az arcomra.-Akkor holnap!
-Holnap!
Zayn lassan pacává alakult át és amikor már semmi nem látszott belőle, bementem a házba. 
-Anyu! Képzeld, megismerkedtem egy fiúval és a családjával! Nagyon aranyos és kedves emberek! És Zayn nagyon szeretne megismerni titeket, ezért megbeszéltük, hogy holnap este elmehetnénk valahova vacsorázni! Benne vagytok?-hadartam gyorsan.
-Kérdezd meg apádat!-mondta anya a kedvenc magazinját olvasva.
Odamentem apához és elhadartam neki ugyanezt a szöveget.
-Kérdezd meg anyádat!-mondta.
-Annyira szeretlek titeket!-mondtam és állboldogsággal szökdeltem vissza anyához.
A végén összeültünk és megbeszéltük.
-Jól van! Miért is ne?-mondta anyu.
Akkor ezt meg is beszéltük. De jó! :D Ez a nap is eltelt és tökre élveztem. Az eső még mindig esett, de most már a mennydörgés és a villámlás is csatlakozott hozzá. Felmentem az emeletre, lefürödtem és bementem a szobámba. Ledőltem az ágyra és már aludtam is.

***

Egy hatalmas villámlásra és égdörgésre keltem fel az éjszaka közepén. Mivel nem tudtam visszaaludni és zavart is, hogy villámlik és dörög az ég, ezért bekapcsoltam a TV-t és a Jersey Shore-t kezdtem nézni. Olyan hajnal 4-5 körül sikerült visszaaludnom.

9 megjegyzés:

  1. Jólett!! *-------* Nem kell változtatni semmin, csak hozz gyakrabban részeket! ;) :DD

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó, így tökéletes, ügyi vagy!:D <3 siess!:)

    VálaszTörlés
  3. Pontosan hozz gyakrabban részeket;D amúgy én imádoom*-*♥♥♥Annyira ügyes vagy!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Omg Omg hamar a koviiiit!!!:))<3

    VálaszTörlés
  5. Fhúú!Várom,naagyoon!Siess a kövivel :D <3

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó blogokat működtetsz!Gyorsan kövit!!Megnéznéd a blogomat,hogy mit gondolsz róla? http://egy-londonikaland.blogspot.hu/2013/05/2-resz.html lécci olvasd el és írj róla véleményt.Ajánljd másoknak is ha jó.Azért kérlek meg téged mert te olyan jól írod a blogjaidat!

      Törlés
    2. juuujjj de cuki vagy*-* okés:) benézek csak megírom a kövi részt! :) ♥♥♥

      Törlés